Logheaza-te

Ai uitat parola? Client nou

Crama Gitana

In anul 2009, incepe proiectul de creare a unui brand simbolic care sa reprezinte cu succes vinurile produse de Vinaria Tiganca. In consecinta, apare marca comerciala Gitana, care reprezinta inceputul unei noi etape in dezvoltarea cramei.

Anul 2011 marcheaza aparitia primei serii de vinuri imbuteliate sub marca Gitana. Aceasta colectie contine vinuri maturate seci, precum Cabernet Sauvignon 2007, Merlot 2009, Riesling de Rhein 2009 si Feteasca Regala 2009. In anul 2012, este lansat pe piata vinul Saperavi 2011, alaturi de primele cupaje ale cramei: Lupi Rezerva 2009 si La Petite Sophie 2010, care au devenit deja vinuri emblematice pentru Gitana Winery.

MESAJUL FAMILIEI

O afacere de familie reprezintă longevitate și statornicie, lucruri care se reflectă direct în muncă pe care o faci. Vinurile Gitana nu reprezintă un simplu vin, ci o moștenire, rodul unei munci stăruitoare, ce a dus la o poveste fără cusur.

Crama Gitana
Incarca mai multe
INAPOI SUS
UTILIZAM COOKIE
Pentru analiza traficului si pentru a personaliza si optimiza experienta ta online.

DA, sunt de acord!     Nu sunt de acord